Thursday, September 13, 2007

LIVE BLOGGING THE KING'S DAMN SPEECH,In the comments.... 9.13.07

[CLICK the Title: Dixie Chicks very powerful Video: "I Am Not Ready to Make Nice"]

9 comments:

enigma4ever said...

9pm..Keith and Tweety did the lead in...BOTH very concerned....here he is sitting at the desk with fresh makeup....Clinique Dpring Rose Foundation....What the fuck he has already lost me...okay the THREAT word has been used 4 times already...what a load....
"Strategy Progressing" ???? Surge is Working????What hearings did HE watch???? hmmmm very shiney Italian suit....sleezy..."Sucess" ?????What sucess - 2000 Dead Iraqis a month???....."Real Improvements in Daily Life" ( does that mean they willhave working water and electric ???) Oh Now he is talkiing about his "visit" to Anbar...yeah- right...where he never left the damn base and it was in the dark of the night...

Hitler was more sane...geesus tapdaning in a thong.....Please bring on Edwards...I need to HEAR some sanity..NOT Propaganda...Hey AWOL- here is an idea send your twins in....

How long has he been practicing this crap????lordy...."Ordinary Life is beginning to return" yeah, if they like Srpaying blood off the streets every day...that is their Life now...yup..time to blink alot and bring up how well things are going...oh now he is talking about HOW "things:" are getting done...yeah, well I guess it all comes down to how THINGS are measured..oh shit he has brought out the Iraq' leaders need ENDURING RELATIONSHIP...AND OH HOW IT IS NEEDED BECAUSE OF IRAN...( yeah you fucker...that is WHAT you want for your Oily buddies)

oh lordy he has whipped out the 911 Bodies and Terra....here ..

I need to go get something out of the frig...and find more flipflops to throw at the TV...

enigma4ever said...

oh crikey he has whipped out a Family with a Dead Son...son of a bitch....he has no right...has he been to a Funeral ???no...of course not...AWOL....

" A fight they can Win ?????"
what the fuck...
17.5 minutes...of HELL...okay...Canadian Beer is not good enough....what else is out there....geesus...HOW friggin Delusional is he..okay bring on Edwards...

Senator Reid of Rhode Island is giving the Rebuttal...( phew I thought it was going to be Droppy Dog Reid)....

wow...he is really good...tough as nails...good...no whimp here...wow...Clear and Achievable Mission- there you go...Authoriatative and Concise and Strong....he is kicking ass..."we are at a Critical Moment" no shit.....Redefine OUR mission..time to Change Course....10 Billion a month in Iraq....wow...that is insane...RAPID REDEPLOYMENT......endless and unlimited Occupation is not a Solution....armed forces stretched to the limit...( I wish the Congress would show up a the March...)....wow..He rocked it...

Larry said...

Huckabee sounds like another war-monger.

enigma4ever said...

Well Larry...he is SO evolved...remember he believes in Evolution...and I find it off Mitt or Freddy didn't grab spolight....

and yeah...another warmonger...

What is this crappy music they are playing with the rewind of AWOL?

WHERE IS THE EDWARDS SPEECH????? okay we are on Ad#2...where is Johnny ?

Gryphen said...

WHAT..THE..HELL..WAS..THAT?

Am I having some kind of a LSD flashback? Did anybody else realize that Bush has lost his fucking mind?

I cannot imagine how deranged you must be to think that any of that was believable.

enigma4ever said...

well...yes....he is indeed FUCKING NUTS...WOW...thank you..I think the Alaska Man has indeed Spoken the TRUTH...

He is more nuts than Hitler...

D.K. Raed said...

OK, late I am, but you know I taped it, watched it, even rewatched some parts of it, and I STILL don't have a clue what world this man lives in.

He wants a "hopeful middle east" ... I sense another mission morph. "Extend beyond my presidency" ... okay, I believe that was some kind of porn entendre. "Free Iraq is critical to US safety" ... how about a Bush-free US being critical to US safety. What the hell "36 Nations" is he talking about? Even Tweety unwedged his trousers over that stmnt.

I must admit I was feeling kind of disappointed ... until ... better late than never ... he brought out the old reliables: Newkewlar, 911, Freedom is Not Free. Aaah, now I can rest easy. He shouldn't keep a girl waiting like that.

Keith said: I guess now we all understand this was a wedding, not a date, 5-yrs ago. So true, I almost cried (well, weddings tend to do that).

Thanks for doing this, Enigma, even for the laptopless, it was fun ~~ D.K.

D.K. Raed said...

Oh, Huckabee! Can't let that pass. When he said in 30-yrs will the soldiers be happy that Harry Reid and Nancy Pelosi made us walk away (implying no) -- I wanted to scream, "Ask any Viet Vet today, would we have been better off if we walked away at least a decade earlier in Vietnam." OK, I'm done ~~ D.K.

enigma4ever said...

I am sooooo done..thank you ....we will get rid of this Regime....Somehow...